Dołącz do nas!
KARIERA W AKLEGAL
AKLEGAL aktywnie wspiera w zdobywaniu doświadczenia zawodowego utalentowanych absolwentów wydziałów prawa i aplikantów wyróżniających się wiedzą z różnych dziedzin prawa, znajomością języków obcych, osobowością i kulturą osobistą.
Jeżeli spełniasz stawiane przez nas wymagania i Jesteś zainteresowana/y dołączeniem do naszego Zespołu, wyślij swoją aplikację (aktualny życiorys oraz list motywacyjny w języku polskim i angielskim) na adres: office@aklegal.pl z dopiskiem w tytule „Współpraca z AKLEGAL”.
Poniżej prezentujemy podstawowe wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
- średnia z toku studiów / aplikacji minimum 4,50
- biegła znajomość języków obcych
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
STANDARDY REKRUTACJI
Proces rekrutacji składa się z trzech etapów. Jego złożoność pozwala nam lepiej poznać oczekiwania i predyspozycje Kandydatów. Kandydatom natomiast umożliwia lepsze poznanie nas i zasad, w oparciu o które działamy. Proces jest całkowicie poufny.
Etap I
Każda rekrutacja rozpoczyna się od przesłania przez Kandydata kompletnej aplikacji w języku polskim i angielskim. Powinna ona zawierać CV ze zdjęciem, list motywacyjny oraz klauzulę dotyczącą danych osobowych wraz z własnoręcznym podpisem. Spośród wszystkich aplikacji wybieramy te, które w najpełniejszy sposób odpowiadają nakreślonemu profilowi stanowiska i naszym oczekiwaniom, a Kandydatów zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.
Etap II
Podczas drugiego etapu rekrutacji ma miejsce rozmowa kwalifikacyjna z Kandydatem. Na tym etapie zastrzegamy też przeprowadzenie testu kompetencyjnego, wiedzy oraz znajomości języków obcych.
Etap III
Trzecim etapem w zależności od charakteru rekrutacji jest weryfikacja przedstawionych referencji.
***
Po analizie wszystkich etapów rekrutacji podejmowana jest decyzja o zaproponowaniu współpracy.