Dołącz do nas!

Dołącz do nas!

KARIERA W AKLEGAL

AKLEGAL aktywnie wspiera w zdobywaniu doświadczenia zawodowego utalentowanych absolwentów wydziałów prawa i aplikantów wyróżniających się wiedzą z różnych dziedzin prawa, znajomością języków obcych, osobowością i kulturą osobistą.

Jeżeli spełniasz stawiane przez nas wymagania i Jesteś zainteresowana/y dołączeniem do naszego Zespołu, wyślij swoją aplikację (aktualny życiorys oraz list motywacyjny w języku polskim i angielskim) na adres: office@aklegal.pl z dopiskiem w tytule „Współpraca z AKLEGAL”.

Poniżej prezentujemy podstawowe wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
  • średnia z toku studiów / aplikacji minimum 4,50
  • biegła znajomość języków obcych
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
STANDARDY REKRUTACJI

Proces rekrutacji składa się z trzech etapów. Jego złożoność pozwala nam lepiej poznać oczekiwania i predyspozycje Kandydatów. Kandydatom natomiast umożliwia lepsze poznanie nas i zasad, w oparciu o które działamy. Proces jest całkowicie poufny.

Etap          I

Każda rekrutacja rozpoczyna się od przesłania przez Kandydata kompletnej aplikacji w języku polskim i angielskim. Powinna ona zawierać CV ze zdjęciem, list motywacyjny oraz klauzulę dotyczącą danych osobowych wraz z własnoręcznym podpisem. Spośród wszystkich aplikacji wybieramy te, które w najpełniejszy sposób odpowiadają nakreślonemu profilowi stanowiska i naszym oczekiwaniom, a Kandydatów zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.

Etap          II

Podczas drugiego etapu rekrutacji ma miejsce rozmowa kwalifikacyjna z Kandydatem. Na tym etapie zastrzegamy też przeprowadzenie testu kompetencyjnego, wiedzy oraz znajomości języków obcych.

Etap          III

Trzecim etapem w zależności od charakteru rekrutacji jest weryfikacja przedstawionych referencji.

***

Po analizie wszystkich etapów rekrutacji podejmowana jest decyzja o zaproponowaniu współpracy.